Przekierowania/aliasy poczty w panelu DirectAdmin

Często potrzebne nam są adresy pocztowe, które mają za zadanie przekierować przychodzącą pocztę do kilku odbiorców lub być aliasami dla istniejących już adresów. Do tego celu służą przekierowania. Aby ustawić przekierowanie skrzynek, należy zalogować się do panelu DirectAdmin i wybrać opcję „Przekierowania” w zakładce „Zarządzanie pocztą E-mail”.

 

przekierowaniapoczty1.png

 

Otworzy się strona ze wszystkimi aktualnymi przekierowaniami skrzynek na serwerze oraz opcją stworzenia nowego przekierowania - „Utwórz przekierowanie e-mail”.

 

przekierowaniapoczty2.png

 

Po wybraniu opcji stworzenia nowego przekierowania, otworzy się okienko umożliwiające nam jego skonfigurowanie.

 

przekierowaniapoczty3.png

 

W pierwszym polu należy wpisać nazwę skrzynki, która ma przekierowywać ruch (bez części oddzielonej znakiem @). Dalej wybieramy rodzaj celu (domyślnie E-mail) i wpisujemy pełny adres poczty, na którą mają być przekazywane wiadomości. Za pomocą przycisków „Dodaj” możemy przypisać przekierowaniu kilka adresów docelowych lub przypisać te same przekierowania dla kilku adresów źródłowych.

Zatwierdzenie przekierowania następuje po kliknięciu w przycisk „Utwórz”.

Ważne: Jeżeli istnieje skrzynka email, będąca nazwą przekierowania - wiadomości będą przekierowane na docelowe konta email, a jednocześnie ich kopia będzie zapisywana również na tym koncie.
W przypadku kiedy takie konto nie istnieje wiadomości będą tylko przekierowane zgodnie z ustawieniami.


Czy ten artykuł był pomocny?

mood_bad Nie lubię 0
mood Lubię 2
visibility Wyświetlenia: 952