Filtry poczty w panelu DirectAdmin

Na naszych serwerach znajduje się zabezpieczenie antyspamowe, jednak jeszcze lepszą ochronę można uzyskać stosując dodatkowy, wbudowany w panel DirectAdmin, filtr poczty. Działa on podobnie jak czarna lista i można go znaleźć w postaci opcji „Filtry SPAMu” w zakładce „Zarządzanie pocztą E-mail”.

 

filtrypoczty1.png

 

Strona z ustawieniami filtrów poczty zawiera kilka rodzajów ochrony, którą można zastosować, wybierając ją z rozwijanej listy:
- Adres e-mail - pozwala zablokować wszystkie wiadomości przychodzące z konkretnego adresu.
- Domena - pozwala zablokować wszystkie wiadomości przychodzące z danej domeny, czyli adresy, które mają wspólną część znajdującą się po znaku @.
- Słowo - pozwala zablokować wszystkie wiadomości zawierające określony ciąg znaków - także jeśli będzie to część dłuższego wyrazu. Aby zablokować konkretne słowo, nie będące częścią innego wyrazu, należy poprzedzić i zakończyć je spacją.
- Rozmiar - pozwala zablokować wszystkie wiadomości o rozmiarze przekraczającym podaną wielkość w B, KB, MB, GB lub TB - na przykład zawierające większe załączniki.

Poniżej znajdują się opcje dodatkowe:
- Filtr treści dla dorosłych - pozwala zablokować wiadomości w oparciu o ich treść, jeśli odnoszą się do zawartości przeznaczonej tylko dla dorosłych.
- Akcja filra - pozwala automatycznie usunąć potencjalnie niechciane wiadomości, albo przenieść je do folderu SPAM.

 

filtrypoczty2.png

 

Wszystkie utworzone filtry pojawiają się na liście nad okienkiem do dodawania. Zaznaczenie danej pozycji i wybranie opcji „Usuń” pozwala na usunięcie wybranych reguł.


Czy ten artykuł był pomocny?

mood_bad Nie lubię 0
mood Lubię 0
visibility Wyświetlenia: 400