Rekordy MX służą do mapowania nazwy domeny na nazwę serwera poczty. Poza standardowym sposobem przez edycję rekordów DNS - można nimi zarządzać z poziomu panelu DirectAdmin, wchodząc w opcję „Rekordy MX” w zakładce „Zarządzanie pocztą E-mail”.
Na otwartej stronie możemy przejrzeć dodane rekordy MX, usunąć je, zaznaczając pole wyboru przy danym rekordzie i klikając „Usuń” oraz dodać kolejne.
Niżej można wybrać lokalny serwer do obsługi poczty (domyślnie opcja włączona) oraz ustawić zdalny rekord MX. W tym ostatnim przypadku dostępna jest możliwość połączenia poczty z serwerami pocztowymi Google Suite, Microsoft 365 oraz Zoho Mail. Wybranego dostawcę usługi pocztowej należy wybrać z rozwijanej listy i zaakceptować przyciskiem „Zapisz”.
Zaznaczenie opcji „Również dla wskaźników”, pozwala rozszerzyć dane ustawienia także do aliasów domeny.
Aby dodać nowy rekord należy kliknąć przycisk „Dodaj rekord” znajdujący się z lewej strony nad listą rekordów. W okienku, które się otworzy należy wprowadzić nazwę serwera (i zakończyć ją kropką jeżeli podajemy pełny adres domeny), wybrać priorytet danego serwera (im wyższa wartość liczby na liście, tym niższy priorytet) i kliknąć przycisk „Dodaj”.