Panel klienta oferuje możliwość dostosowania niektórych jego funkcjonalności do preferencji użytkownika.
Aby dokonać zmian, należy zalogować się, a następnie z lewej strony panelu wybrać zakładkę "Dane konta" lub kliknąć na swoją nazwę użytkownika w prawym górnym rogu i wybrać opcję "Edytuj dane".
Wyświetli się strona danych konta, gdzie należy wybrać zakładkę "Ustawienia".
Pojawi się strona, gdzie można zmienić poszczególne ustawienia.
- Rekordy na stronie - umożliwia ustalenie, ile wierszy zostaje wyświetlonych naraz w różnych listach na stronie.
- Strefa czasowa - umożliwia wybór strefy czasowej, według której wyświetlane są godziny na stronie.
- Domyślna bramka płatności - umożliwia wybór domyślnego sposobu płatności; dostępne wartości to: BlueMedia, PayPal, przelew bankowy lub żadne.
- Automatyczne obciążanie kart kredytowych - pozwala ustalić, czy dodane w panelu karty kredytowe mają być obciążane automatycznie.
- Automatycznie zastosuj środki - umożliwia ustalenie, czy dostępny kredyt ma być dodawany automatycznie do nowych zamówień i faktur cyklicznych.
- Powiadomienia mailowe - umożliwia wybór tematów, w związku z którymi mają być przysyłane powiadomienia e-mail: billing (płatności), support (wsparcie techniczne), services (usługi i produkty) i domains (domeny).
- Serwery DNS - pozwala ustalić, czy przy rejestracji domeny mają zostać użyte domyślne serwery DNS, czy mają zostać wprowadzone ręcznie przez użytkownika.
Zmiany zatwierdzamy przyciskiem "Zapisz zmiany".