Zmiana ustawień panelu klienta

Panel klienta oferuje możliwość dostosowania niektórych jego funkcjonalności do preferencji użytkownika.

Aby dokonać zmian, należy zalogować się, a następnie z lewej strony panelu wybrać zakładkę "Dane konta" lub kliknąć na swoją nazwę użytkownika w prawym górnym rogu i wybrać opcję "Edytuj dane".

clients_change_details1.png

 

 

Wyświetli się strona danych konta, gdzie należy wybrać zakładkę "Ustawienia".

clients_change_settings1.png

 

 

Pojawi się strona, gdzie można zmienić poszczególne ustawienia.

clients_change_settings2.png

  • Rekordy na stronie - umożliwia ustalenie, ile wierszy zostaje wyświetlonych naraz w różnych listach na stronie.
  • Strefa czasowa - umożliwia wybór strefy czasowej, według której wyświetlane są godziny na stronie.
  • Domyślna bramka płatności - umożliwia wybór domyślnego sposobu płatności; dostępne wartości to: BlueMedia, PayPal, przelew bankowy lub żadne.
  • Automatyczne obciążanie kart kredytowych - pozwala ustalić, czy dodane w panelu karty kredytowe mają być obciążane automatycznie.
  • Automatycznie zastosuj środki - umożliwia ustalenie, czy dostępny kredyt ma być dodawany automatycznie do nowych zamówień i faktur cyklicznych.
  • Powiadomienia mailowe - umożliwia wybór tematów, w związku z którymi mają być przysyłane powiadomienia e-mail: billing (płatności), support (wsparcie techniczne), services (usługi i produkty) i domains (domeny).
  • Serwery DNS - pozwala ustalić, czy przy rejestracji domeny mają zostać użyte domyślne serwery DNS, czy mają zostać wprowadzone ręcznie przez użytkownika.


Zmiany zatwierdzamy przyciskiem "Zapisz zmiany".

 


Czy ten artykuł był pomocny?

mood_bad Nie lubię 0
mood Lubię 0
visibility Wyświetlenia: 327