Jedną z podstawowych funkcji panelu klienta jest zamawianie usług.
Aby złożyć zamówienie, na stronie głównej panelu klienta wybierz opcję "Złóż Nowe Zamówienie".
Wyświetli się strona, na której wybieramy interesujące nas usługi.
Alternatywnie możemy kliknąć na przycisk "Zamówienie" u góry strony, który spowoduje rozwinięcie listy, na której również możemy dokonać wyboru usługi.
Niektóre usługi posiadają różne plany. Wybieramy ten, który nam odpowiada. Możemy tutaj również wybrać cykl rozliczeniowy oraz dokonać dodatkowej konfiguracji usługi. Wybór zatwierdzamy przyciskiem "Zamówienie".
Wyświetli się strona podsumowania zamówienia. Tutaj możemy jeszcze raz sprawdzić jego szczegóły i wybrać metodę płatności.
Poniżej wypełniamy formularz rejestracyjny, jeżeli nie posiadamy jeszcze konta w panelu klienta, lub wybieramy opcję "Już zarejestrowany" i wypełniamy formularz logowania.
Pod spodem możemy załączyć do zamówienia dodatkowe informacje.
Następnie potwierdzamy, że zapoznaliśmy się z Regulaminem ogólnym świadczenia usług Linux.pl oraz ze Szczegółową informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
Aby zakończyć proces zamówienia, klikamy na przycisk "Zatwierdź zamówienie" lub, jeżeli chcemy wybrać jeszcze inne usługi, przycisk "Kontynuuj zakupy".