Blokowanie adresów IP w panelu klienta

Dla zwiększenia bezpieczeństwa panel klienta oferuje możliwość ograniczenia dostępu adresom IP, które nie zostały podane przez użytkownika.

W celu konfiguracji dozwolonych adresów należy po zalogowaniu przejść do zakładki "Bezpieczeństwo" w oknie nawigacyjnym z lewej strony.

clients_security1.png

Nastąpi przekierowanie na stronę, gdzie można dodać nowe reguły dostępu. Brak reguł oznacza, że dostęp jest możliwy ze wszystkich adresów, co jest stanem domyślnym.

Na górze jest wyświetlony adres IP urządzenia, z którego obecnie korzystamy. Przed rozpoczęciem ograniczania dostępu warto upewnić się, że adres IP jest stały.
Poniżej znajduje się okienko, w którym można wpisać nową regułę i zatwierdzić przyciskiem "Dodaj dozwolone adresy IP / zakres" z prawej strony.
Pod okienkiem wyświetlona jest lista obecnych reguł. Z prawej strony znajduje się ikona kosza na śmieci, której kliknięcie spowoduje usunięcie reguły.
Na dole znajduje się rozwijane okienko, gdzie podane są zasady tworzenia reguł.


Czy ten artykuł był pomocny?

mood_bad Nie lubię 0
mood Lubię 0
visibility Wyświetlenia: 424