Podstawowym narzędziem służącym do zarządzania wykupionymi usługami, transakcjami, fakturami itp. oraz otrzymywania pomocy technicznej jest u nas panel klienta - clients.linux.pl
Większość wymienionych w bazie wiedzy funkcjonalności jest dostępna jedynie po zalogowaniu się.
Aby zalogować się, należy w prawym górnym rogu kliknąć na przycisk "Login / Zarejestruj".

Pojawi się okienko, w którym należy podać swój adres e-mail oraz hasło do panelu, a następnie kliknąć przycisk "Zatwierdź".

W przypadku zapomnienia hasła w powyższym okienku należy użyć linku "Zapomniałeś hasła?".

Nastąpi przekierowanie na stronę, gdzie po wpisaniu swojego adresu e-mail i wciśnięciu przycisku "Wyślij mi moje hasło" na podany adres zostanie wysłana wiadomość z dalszymi instrukcjami.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, a chciałbyś takowe założyć, w okienku logowania użyj linku "Utwórz konto".

Zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie po uzupełnieniu formularza i kliknięciu przycisku "Zatwierdź" zostanie utworzone nowe konto.
