Linux.pl oferuje wszystkim klientom bezpłatne wsparcie techniczne.
Aby utworzyć zgłoszenie do wsparcia technicznego, po zalogowaniu do panelu klienta należy wybrać opcję "Wsparcie techniczne" w oknie nawigacyjnym z lewej strony. Nastąpi przekierowanie na stronę, gdzie można sprawdzić stan wszystkich swoich poprzednich zgłoszeń.
Aby utworzyć nowe zgłoszenie, należy kliknąć przycisk "Utwórz nowy", znajdujący się z prawej strony nad listą zgłoszeń.
Na stronie, która się ukaże, należy wybrać dział (pomoc techniczna lub płatności), ustawić priorytet zgłoszenia, wpisać jego temat oraz treść.
Można również dodać załączniki w postaci plików. Obsługiwane rozszerzenia to: ".jpg", ".gif", ".zip", ".png", ".pdf", ".gz", ".targz", ".csv" oraz ".txt".
Jeżeli zgłoszenie zawiera jakiekolwiek poufne dane, należy zaznaczyć opcję "Ta wiadomość zawiera poufne dane, zaszyfruj jej zawartość".
Zgłoszenie zostanie wysłane po kliknięciu przycisku "Zatwierdź".