Uzyskanie wsparcia technicznego

Linux.pl oferuje wszystkim klientom bezpłatne wsparcie techniczne.

Aby utworzyć zgłoszenie do wsparcia technicznego, po zalogowaniu do panelu klienta należy wybrać opcję "Wsparcie techniczne" w oknie nawigacyjnym z lewej strony. Nastąpi przekierowanie na stronę, gdzie można sprawdzić stan wszystkich swoich poprzednich zgłoszeń.
Aby utworzyć nowe zgłoszenie, należy kliknąć przycisk "Utwórz nowy", znajdujący się z prawej strony nad listą zgłoszeń.

clients_support1.png

 

 

Na stronie, która się ukaże, należy wybrać dział (pomoc techniczna lub płatności), ustawić priorytet zgłoszenia, wpisać jego temat oraz treść.
Można również dodać załączniki w postaci plików. Obsługiwane rozszerzenia to: ".jpg", ".gif", ".zip", ".png", ".pdf", ".gz", ".targz", ".csv" oraz ".txt".

clients_support2.png

Jeżeli zgłoszenie zawiera jakiekolwiek poufne dane, należy zaznaczyć opcję "Ta wiadomość zawiera poufne dane, zaszyfruj jej zawartość".

Zgłoszenie zostanie wysłane po kliknięciu przycisku "Zatwierdź".


Czy ten artykuł był pomocny?

mood_bad Nie lubię 0
mood Lubię 1
visibility Wyświetlenia: 402